Pana informatică a sistemului Microsoft nu a afectat activitatea Aeroportului din Chișinău. Reacția aerogării
Administrația Aeroportului Internațional Chișinău anunță că activitatea aerogări nu a fost afectată de pana informatică a sistemului Microsoft. Totuși, unele companii aeriene au fost afectate pe segmentul sistemelor de rezervări ceea ce face mai dificilă procedura de înregistrare la zbor. Pasagerii sunt îndemnați să consulte tabelul online al aeroportului pentru a verifica statutul zborului.
„În legătură cu îngrijorările referitor la întreruperile serviciilor Microsoft în întreaga lume, este important de menționat că până la momentul actual sistemele informatice a Aeroportului Internațional Chișinău activează fără perturbări și nu au fost afectate de pana informatică”, precizează administrația aeroportului.
Urmăriți-ne și pe canalul nostru de Telegram
Totuși, potrivit reprezentanților aerogării, unele companii aeriene au fost afectate pe segmentul sistemelor de rezervări ceea ce face mai dificilă procedura de înregistrare la zbor, și care poate genera rețineri pe motiv că procedura check-in-ului urmează a fi efectuată manual.
Prin urmare, pasagerii sunt îndemnați să consulte tabelul online al aeroportului pentru a verifica statutul zborului și să se prezente la aeroport cu cel puțin trei ore înainte de zborul planificat pentru a evita întârzierile la zbor.
Microsoft a anunțat vineri o pană de serviciu majoră a serviciilor Microsoft 365, care afectează întreprinderi şi utilizatori din întreaga lume. Conform datelor preliminare, eșecul s-ar datora unei erori într-o actualizare de la furnizorul de servicii de securitate cibernetică CrowdStrike.
Aeroporturile, băncile și companiile din întreaga lume raportează probleme tehnice din cauza întreruperii serviciilor Microsoft. Acestea au fost sesizate în SUA, Marea Britanie, India, Noua Zeelandă și Australia, Germania, Franța, Spania, Olanda și nu doar. Utilizatorii s-au trezit cu „ecranul albastru” pe monitoare.