Semnătura electronică și autentificarea în sistemele informaționale MPass, disponibile

Semnătura electronică și autentificarea în sistemele informaționale MPass, disponibile
Sursa foto: monitorulfisc.md

Accesarea semnăturii electronice și autentificarea în cadrul sistemelor informaționale în baza serviciului MPass au fost complet restabilite și funcționează acum în parametri normali, informează, vineri dimineața, Serviciul Tehnologia Informației și Securitate Cibernetică (STISC).

„Vă asigurăm că echipele noastre tehnice au lucrat cu toată dedicația pentru a finaliza retehnologizarea în timp util astfel încât să vă punem la dispoziție o platformă mai sigură și mai stabilă”, menționează STISC, într-o notă informativă.

Cetățenii care întâmpină unele dificultăți în utilizarea serviciilor pot apela la numărul de telefon: 022820911 sau prin e-mail la adresa: pki@stisc.gov.md.

Urmăriți-ne și pe canalul nostru de TELEGRAM

Menționăm că sistemul de semnătură electronică și serviciul guvernamental de autentificare și control al accesului (MPass) au devenit nefuncționale de miercuri, 15 ianuarie. Serviciul Tehnologia Informației și Securitate Cibernetică a anunțat joi, 16 ianuarie, că lipsa accesului a fost provocată „în urma actualizărilor recente ale sistemelor aferente infrastructurii cheilor publice” și a dat asigurări că „lucrează pentru remedierea acestor disfuncționalități și restabilirea completă a serviciului în cel mai scurt timp”.

Cetățenii întâmpină dificultăți la accesarea semnăturii electronice. Explicația autorităților
Agenția Servicii Publice (ASP) a anunțat în această dimineață că sistemele de semnare și autentificare întâmpină deficiențe la procesarea semnăturilor electronice. Astfel, sunt afectate toate platformele care necesită autentificare prin MPass, și cele care utilizează semnături electronice, inclusiv…