Wizz Air reduce numărul de zboruri din România. Motivul invocat
Oficialii operatorului aviatic low-cost Wizz Air, cu sediul la Budapesta, au decis să reducă frecvența curselor din și spre România în luna august. Hotărârea vine pe fondul unui val de nemulțumiri ale clienților după ce mai multe curse au înregistrat întârzieri sau au fost anulate.
Valeria Bragarenco, Corporate Communications Manager al Wizz Air responsabil pentru 12 țări a anunțat miercuri, în cadrul unei întâlniri cu presa la București, că operatorul aviatic low-cost a decis să reducă frecvența zborurilor operate din România în luna august. Motivul invocat este acela de a reduce pe cât de mult posibil riscul anulărilor, notează Cuget Liber.
Fiind vorba de zboruri deja vândute, oficialul companiei a precizat că au fost trimise încă de săptămâna trecută mesaje clienților prin care sunt informați ca au la dispoziție opțiunea de rambursare sau de reprogramare ulterioară a zborului. „Este o soluție foarte bună”, a spus Valeria Bragarenco, fără a răspunde însă la întrebările presei privind numărul de clienți vizați sau ponderea decisă din totalul curselor.
Oficialul companiei a explicat fără să furnizeze însă multe cifre contextul în care s-au înregistrat întârzieri și s-au anulat zboruri în ultima perioadă.
„O anulare de zbor ne costă foarte mult. Anularea este ultima variantă la care recurgem”, acesta a fost mesajul reprezentanților companiei ungurești Wizz Air.
„Anulările sunt mult mai mici decât ar fi putut fi. Nu avem așa multe anulări”, a afirmat Valeria Bragarenco, fără a pune la dispoziția jurnaliștilor un număr sau un procent al acestora la nivelul României.
Conform datelor obținute de la Compania Naționale de Aeroporturi București (CNAB) în perioada 29 iunie – 5 iulie și 22 – 28 iunie, au fost peste 100 de curse Wizz Air întârziate cu cel puțin o jumătate de oră sau anulate pe Aeroportul Internațional „Henri Coandă” București.