vineri, 28 noiembrie, 2025
  • USD
  • EUR
Vrei facturi corecte pentru consumul de gaze naturale? Află cum transmiți rapid indicii contoarelor către Energocom

Vrei facturi corecte pentru consumul de gaze naturale? Află cum transmiți rapid indicii contoarelor către Energocom

Energocom le amintește consumatorilor să transmită la timp indicii contoarelor de gaze naturale pentru luna noiembrie, astfel încât facturile să fie calculate corect și fără estimări. În perioada 25 noiembrie – 5 decembrie 2025, operatorii de distribuție vor citi contoarele, iar cetățenii sunt rugați să permită accesul specialiștilor sau să trimită singuri datele.

Potrivit Energocom, transmiterea la timp a datelor asigură o factură care reflectă consumul real, elimină recalculările și garantează un proces transparent pentru toți consumatorii.

Pentru comoditate, indicii pot fi comunicați prin mai multe căi:

  • prin intermediul platformei Internet Banking;
  • la numărul unic de telefon 1304 și/sau 1305 al serviciului „Call-Centru”;
  • prin intermediul aplicației Telegram Chat-bot, pentru consumatorii din mun. Chișinău;
  • în Cabinetul personal accesând pagina web: my.energocom.md sau aplicația mobilă energocom (disponibilă în App Store și Google Play).
Sursa foto: Energocom

Energocom anunță că toți consumatorii care observă diferențe între factura la gaze și indicațiile reale ale contorului au dreptul să solicite verificarea și corectarea datelor.

Ai primit o factură incorectă la gaz? Iată ce trebuie să faci pentru a remedia problema
Energocom anunță că toți consumatorii care observă diferențe între factura la gaze și indicațiile reale ale contorului au dreptul să solicite verificarea și corectarea datelor. Compania dă asigurări că orice neconcordanță va fi soluționată în colaborare cu operatorii de distribuție. Potrivit furnizorului, citirea contoarelor nu este realizată de Energocom, ci

Amintim că zeci de mii de consumatori au reclamat sume eronate în facturile la gaze pentru lunile august, septembrie și octombrie 2025. În acest context, ministrul Energiei, Dorin Junghietu a somat reprezentanții Moldovagaz, Chișinău-gaz, Energocom și ai distribuitorilor regionali, instituții acuzate de consumatori că au facturat sume mai mari decât consumul real, să rezolve rapid problema. Energocom a anunțat că lucrează la modernizarea sistemului de facturare.