sâmbătă, 13 septembrie, 2025
  • USD
  • EUR
Peste 130 de străini vor descoperi R. Moldova în cadrul unei călătorii cu destinație-surpriză
Sursa foto: Aeroportul Internațional „Eugen Doga” - Chișinău / Facebook

Peste 130 de străini vor descoperi R. Moldova în cadrul unei călătorii cu destinație-surpriză

Acum o zi, pe Aeroportul Internațional „Eugen Doga” - Chișinău au aterizat 137 de jurnaliști, influenceri și turiști, care au pornit din Italia într-o destinație-surpriză. Până pe 15 septembrie, aceștia vor descoperi R. Moldova în cadrul campaniei „Let’s Get Lost”, al cărei concept presupune că locul în care ajung participanții se dezvăluie abia la aterizare.

Pe durata șederii, participanții vor descoperi o multitudine de experiențe reprezentative pentru profilul turistic al R. Moldova: vinării și patrimoniu oenologic, peisaje colinare și situri cu puternică amprentă culturală, rețete și ingrediente locale prezentate în ateliere practice, meșteșuguri vii (de la țesut la pictură cu vin) și activități pe râu sau în aer liber.

„Nu este doar o călătorie, ci o invitație de a trăi R. Moldova cu toate simțurile. Ne bucurăm să primim publicul italian și presa internațională într-o experiență în care oamenii, gusturile și peisajele noastre devin cea mai bună carte de vizită. Prin autenticitatea R. Moldova, vom încerca să cucerim inimile oaspeților noștri italieni și să le arătăm adevăratul farmec al țării noastre”, a declarat directoarea Agenției de Investiții, Natalia Bejan.

Potrivit Oficiul Național al Turismului al R. Moldova, prima zi a aventurii „Let’s Get Lost: Moldova Edition” a debutat cu o vizită la faimoasa cramă subterană Cricova.

„La 60 de metri sub pământ, vizitatorii au fost impresionați de labirinturile subterane, au descoperit tainele vinului spumant produs prin Méthode Traditionnelle și au explorat colecții de vinuri din întreaga lume”, anunță Oficiul Național al Turismului al R. Moldova.

Potrivit Agenției de Investiții, distanțele scurte din proximitatea capitalei permit o densitate mare de conținut într-un timp limitat, iar interacțiunea directă cu ghizi, producători și artizani locali asigură autenticitate și acces.

Campania „Let’s Get Lost” a mai avut ediții în UAE, Turcia, Kârgâzstan și Spania. În R. Moldova, aceasta a fost organizată de compania aeriană Wizz Air și Agenția de Investiții, în parteneriat cu Oficiul Național al Turismului și cu sprijinul Ministerului Culturii.