„Mai modern, mai clar și mai ușor de recunoscut”. Piața Centrală din Chișinău are un logo nou

„Mai modern, mai clar și mai ușor de recunoscut”. Piața Centrală din Chișinău are un logo nou
Sursa foto: Ziar.md

Piața Centrală din capitală are un nou logo. Identitatea vizuală a fost lansată marți, 24 iunie, și în aceasta sunt prezentate patru produse (pește, carne de pasăre, pâine și fructe), fiecare dintre ele fiind încadrate într-un chenar de o culoare distinctă. Totodată, apare și denumirea „Piața Centrală”.

Potrivit administrației întreprinderii municipale, noul logo este unul „mai modern, mai clar și mai ușor de recunoscut, atât în spațiul public, mass-media, cât și pentru vizitatorii pieței”.

Urmăriți-ne și pe canalul nostru de Telegram

Până acum, pe logoul Pieței apărea un cocoș de culoare roșie, pe fundal galben.

„Schimbările sunt parte al efortului depus în procesul creării unei experiențe mai plăcute”, se arată în mesajul publicat de Piața Centrală pe Facebook.

Întreprinderea municipală „Piaţa Centrală” a fost fondată la data de 14 martie 1994, aceasta fiind cea mai mare piață din Chișinău. Cu toate acestea, istoria Pieței Centrale a început mult mai devreme, la mijlocul secolului XIX.

În prezent, Piața Centrală se află în perimetrul străzilor Armenească, Mitropolit Varlaam și Tighina, cuprinzând o suprafață de circa 3,5 hectare.