Bilete de călătorie false în autobuze?! Ce reclamații au făcut pasagerii și ce spun reprezentanții RTEC
Cel puțin două persoane din capitală au reclamat în spațiul public că, după ce au plătit pentru călătoria cu autobuzul, au primit un bilet diferit de cele adevărate. Reprezentanții Regiei Transport Electric din Chișinău (RTEC) spun că s-au autosesizat pe acest caz și au inițiat o anchetă internă.
„Din start am înțeles că tichetul nu este ok, deoarece un tichet nu poate fi alb. Am oprit taxatorul și l-am întrebat: ce bilet mi-ai dat?A spus să tac, să nu fac gălăgie, deoarece el îmi dă bilet. Nu este prima dată când dau 10 lei, mi se dă rest 5 lei și tichet nu mi se dă”, a scris o femeie pe rețele sociale.
Un alt pasager a atenționat cetățenii să aibă „grijă la ce bilete li se dau”, după ce ar fi călătorit cu autobuzul și ar fi trăit o situație similară cu cea a femeii.
„Ce avem noi aici, un bilet la parcul urban de autobuze care îi tăiat perfect dacă atrageți atenția, aici îi rupt nu să presupunem că a fost primul, dar când te uiți mai atent la foaia asta, la hârtia asta e mai scump pentru ca să fie tichet”, a spus bărbatul într-un clip video postat pe Facebook.
Urmăriți-ne și pe canalul nostru de TELEGRAM
Contactă de Ziar.md, purtătoarea de cuvânt al Regiei Transport Electric Chișinău (RTEC), Felicia Rusu ne-a spus că întreprinderea Municipală „Parcul Urban de Autobuze” s-a autosesizat pe marginea acestui caz și a fost deschisă o anchetă internă.
„Conductorul a fost identificat. De asemenea, a fost inițiată o anchetă internă pentru a identifica toate circumstanțele producerii incidentului. Totodată au fost intensificate verificările la linie și se vor implementa măsuri suplimentare pentru a preveni astfel de incidente în viitor”, a declarat pentru Ziar.md purtătoarea de cuvânt al Regiei Transport Electric Chișinău, Felicia Rusu.
Potrivit reprezentanților RTEC, angajatul riscă să fie amendat sau eliberat din funcție.