Sute de moldoveni au întâmpinat dificultăți la înregistrarea pe platforma compensatii.gov.md
La nici două zile de la lansarea procesului de înregistrare a cetățenilor pe platforma compensatii.gov.md, aproape 3.000 de persoane au apelat Linia Verde pentru a solicita informații despre programul de compensații la energie „Ajutor la contor”.
Se întâmplă în contextul în care oamenii sunt îndemnați să revină mai târziu pe platformă pentru a completa cererea, din cauză că site-ul este suprasolicitat.
Canalul oficial de Telegram al autorităților, „Prima Sursă”, precizează că doar pe 1 noiembrie Linia Verde a prelucrat 1.798 de apeluri. Joi, 2 noiembrie, până la orele 16:00, au fost prelucrate 1.098 de apeluri.
Urmăriți-ne și pe canalul nostru de TELEGRAM
„Pentru a face față fluxului mare de apeluri și a oferi suport unui număr cât mai mare de solicitanți, Linia verde a fost suplimentată cu trei persoane, iar programul obișnuit (luni-vineri 10:00-20:00 și sâmbăta 10:00-16:00) a fost extins”, precizează „Prima Sursă”.
Astfel, în următoarele zile, Linia verde a platformei compensatii.gov.md va funcționa după următorul orar extins:
- Vineri, 3 noiembrie, 8:00 - 20:00
- Sâmbăta, 4 noiembrie, 10:00 - 18:00
- Duminică, 5 noiembrie, 10:00 - 18:00
Autoritățile precizează că, în funcție de volumul de solicitări, programul ar putea fi extins și pentru alte perioade.
Cetățenii care vor să solicite ajutor la plata facturilor pentru energie termică, gaze naturale şi energie electrică, precum și cei care vor să solicite 800 de lei pentru compensarea banilor cheltuiți pentru achiziționarea lemnelor de foc și a cărbunelui, se pot înregistra până la data de 25 noiembrie inclusiv pe compensatii.gov.md, pentru a beneficia de compensații pentru luna noiembrie.
Pentru a primi răspunsuri la întrebările despre programul de compensații la energie „Ajutor la contor” sau dacă întâmpinați dificultăți la înregistrarea cererii online, apelați Linia verde 0 8000 5000 sau expediați un mesaj pe adresa de e-mail: suport@compensatii.gov.md.