Poșta Moldovei a reluat serviciul de comercializare a timbrelor și cărților poștale

Poșta Moldovei a reluat serviciul de comercializare a timbrelor și cărților poștale
Sursa foto: Poșta Moldovei

Poșta Moldovei anunță că la nouă zile de la atacul cibernetic asupra instituției a fost reluat serviciul de comercializare a mărfurilor: timbre, plicuri, cărți poștale. Potrivit instituției, în scurt timp va fi reluat și serviciul de urmărire a trimiterilor poștale.

La moment, în oficiile poștale au fost reluate toate serviciile:

  • Servicii poștale Naționale: Expedierea/recepționarea scrisorilor, coletelor.
  • Servicii poștale Internaționale: Expedierea/recepționarea scrisorilor, coletelor; Serviciul EMS; Serviciul Curier Rapid;
  • Servicii financiare: Sisteme internaționale de transferuri bănești;
  • Eliberarea pensiilor și indemnizațiilor;
  • Mandate poștale; Încasare și eliberare plăți;
  • Sume bănești indexate.

Întreprinderea de Stat Poșta Moldovei a anunțat pe 20 februarie că a devenit victima unui atac cibernetic. Din acest motiv, prestarea serviciilor poștale și financiare a fost sistată, până la recuperarea sistemului. Pe 21 februarie, întreprinderea a reluat prestarea serviciilor de recepționare și expediere a trimiterilor poștale naționale și internaționale, precum și a serviciilor de eliberare a mijloacelor bănești și încasare a plăților.

La trei zile de la atacul cibernetic, au fost reluate cele mai solicitate servicii.

Atacul cibernetic de la Poșta Moldovei: Cele mai solicitate servicii au fost reluate
Întreprinderea de Stat „Poșta Moldovei” anunță că la trei zile de la atacul cibernetic asupra instituției au fost reluate cele mai solicitate servicii. Totodată, sunt în proces de restabilire serviciile de comercializare a mărfurilor și cel de urmărire a trimiterilor. Iată serviciile care au fost r…