Poliția de Frontieră înregistrează dificultăți temporare în accesarea semnăturii electronice
Procesarea cererilor de eliberare a extraselor din Sistemul Informațional Integrat al Poliției de Frontieră poate fi temporar întârziată, a anunțat, joi seara, Poliția de Frontieră, într-un comunicat. În acest context, cetățenii sunt îndemnați să depună cererile cu cel puțin 10 zile înainte de necesitate.
Poliția de Frontieră a informat, joi, că înregistrează dificultăți temporare în accesarea semnăturii electronice și autentificării în cadrul sistemelor informaționale în baza serviciului MPass.
Urmăriți-ne și pe canalul nostru de TELEGRAM
„Astfel, momentan, procesarea cererilor de eliberare a extraselor din Sistemul Informațional Integrat al Poliției de Frontieră (informații privind traversarea frontierei de stat de către persoane fizice și mijloace de transport) poate fi temporar întârziată. Recomandăm cetățenilor să depună cererile cu cel puțin 10 zile înainte de necesitate”, menționează autoritatea.
Pentru situații urgente, cetățenii pot depune în aceste zile cererile fizic la sediul Inspectoratului General al Poliției de Frontieră, situat în mun. Chișinău, str. Petricani nr. 19.
Menționăm că sistemul de semnătură electronică și serviciul guvernamental de autentificare și control al accesului (MPass) au devenit nefuncționale de miercuri, 15 ianuarie. Serviciul Tehnologia Informației și Securitate Cibernetică (STISC) a anunțat joi, 16 ianuarie, că lipsa accesului a fost provocată „în urma actualizărilor recente ale sistemelor aferente infrastructurii cheilor publice” și a dat asigurări că „lucrează pentru remedierea acestor disfuncționalități și restabilirea completă a serviciului în cel mai scurt timp”.