„Fructul bun se cumpără repede”- o nouă campanie națională de promovare a produselor autohtone
În R. Moldova a fost lansată astăzi o nouă campanie națională de promovare a calității fructelor autohtone, cu genericul „Fructul bun se cumpără repede”. Inițiativa aparține Asociației Producătorilor și Exportatorilor de Fructe „Moldova Fruct”.
„Ne propunem să oferim o imagine clară despre necesitatea menținerii și creșterii standardelor de calitate a producției, fapt care este garantul exportului în Europa. Prin intermediul panourilor stradale amplasate în mai multe localități din țară, campania promovează calitatea înaltă a fructelor noastre și demonstrează, cu cifre concrete, că produsele moldovenești concurează pe piața europeană”, anunță Moldova Fruct.
Urmăriți-ne și pe canalul nostru de TELEGRAM
Potrivit asociației, dincolo de cifre, este vorba despre producători - cei care au investit în modernizarea industriei, în vederea creșterii gradului de standardizare a fructelor și succesul producției pe piața internațională.
„Inițiativa subliniază importanța asigurării calității înalte a fructelor și eforturile noastre continue în această direcție printr-un mesaj clar: fructele moldovenești sunt cartea de vizită a R. Moldova. Ele se disting prin calitatea și gustul autentic, apreciat de milioane de consumatori din Europa, iar dacă vindem în Europa, vindem oriunde în lume”, au conchis reprezentanții Moldova Fruct.
Amintim că, în anul 2023, R. Moldova e exportat o cantitate record de caise, cireșe și prune. Totodată, în sezonul 2023-2024, R. Moldova a livrat 133 de mii de tone de mere în peste de 30 de țări ale lumii, pe mesele europenilor ajungând 22 de mii de tone de fructe.