Atacul cibernetic de la Poșta Moldovei: Cele mai solicitate servicii au fost reluate

Întreprinderea de Stat „Poșta Moldovei” anunță că la trei zile de la atacul cibernetic asupra instituției au fost reluate cele mai solicitate servicii. Totodată, sunt în proces de restabilire serviciile de comercializare a mărfurilor și cel de urmărire a trimiterilor.
Iată serviciile care au fost reluate:
Servicii poștale Naționale:
- Expedierea/recepționarea scrisorilor, coletelor.
Servicii poștale Internaționale:
- Expedierea/recepționarea scrisorilor, coletelor;
- Serviciul EMS;
- Serviciul Curier Rapid;
Servicii financiare:
- Sisteme internaționale de transferuri bănești;
- Eliberarea pensiilor și indemnizațiilor;
- Mandate poștale;
- Încasare și eliberare plăți;
- Sume bănești indexate;
Serviciul de abonare și vânzare:
- Distribuirea edițiilor periodice.
Urmăriți-ne și pe canalul nostru de TELEGRAM
Poșta Moldovei menționează că despre sosirea trimiterii în oficiul poștal cetățenii vor fi informați printr-un sms sau aviz.
Întreprinderea de Stat Poșta Moldovei a anunțat marți seara că a devenit victima unui atac cibernetic. Din acest motiv, prestarea serviciilor poștale și financiare a fost sistată, până la recuperarea sistemului. Pe 21 februarie, întreprinderea a reluat prestarea serviciilor de recepționare și expediere a trimiterilor poștale naționale și internaționale, precum și a serviciilor de eliberare a mijloacelor bănești și încasare a plăților.

